7 sposobów na trening w pracy

Udostępnij:

 

Postanowiłeś podjąć noworoczne postanowienia i numerem jeden na twojej liście jest chodzenie na siłownię kilka razy w tygodniu. Kiedy podejmujemy nasze postanowienia, często zapominamy, dlaczego nie postępujemy zgodnie z nimi w pierwszej kolejności. Dla tej rozdzielczości w szczególności, może powodem nie dostać się do siłowni każdego dnia jest to, że nie zawsze masz czas. Miałeś pracowity dzień, masz pełny harmonogram po pracy, a kiedy w końcu masz czas, musisz iść spać i zacząć wszystko od nowa następnego dnia. Podczas gdy jest to nadal wielki cel do posiadania, mamy nadzieję zaoferować Ci kilka realistycznych wskazówek, które pomogą Ci żyć zdrowszym życiem, nawet jeśli nie jest to na siłowni.

Oto siedem sposobów na to, jak ćwiczyć w biurze. To może nie być pełny trening, który można uzyskać na siłowni, ale trochę ćwiczeń jest lepszy niż żaden. Możesz czuć się nieco głupio, wykonując te treningi obok komputera na biurku, z kimś, kto rozmawia przez telefon obok, ale na pewno będziesz szczęśliwy, że to zrobiłeś, kiedy już wyrobisz sobie nawyk i zaczniesz widzieć wyniki.

1. Ćwicz podczas rozmowy przez telefon

Zamiast siedzieć cały dzień, znaleźć chwile, kiedy można stać lub chodzić wokół-jak podczas wykonywania połączeń telefonicznych. Możesz nawet maszerować w miejscu podczas rozmowy, co pozwoli ci pozbyć się części tych kalorii, które spożyłaś na śniadanie lub lunch tego dnia.

2. Wybierz się na spacer na spotkania i wiadomości

Jednym z minusów pracy w biurze jest to, że siedzimy przez cały dzień. Kluczem do stania się bardziej aktywnym jest właśnie to... być bardziej aktywnym. Zamiast siadać w sali konferencyjnej, aby się z kimś spotkać lub wysyłać współpracownikowi e-mailem wszystkie swoje wiadomości i raporty, idź na spacer. Przejdź się z osobą, z którą się spotykasz i umów się na spotkanie. Dla odmiany pozwól komuś innemu zająć salę konferencyjną. Jeśli musisz usiąść na spotkaniu, zarezerwuj salę konferencyjną, która jest dalej, więc musisz iść dalej, aby się tam dostać. Zamiast ciągle wysyłać wiadomości do współpracowników pocztą elektroniczną, przekaż im tę wiadomość. Wyznacz dzień, w którym odsuniesz się od poczty elektronicznej, abyś mógł się trochę poćwiczyć.

3. Substytut krzesła

Kup piłkę do ćwiczeń i usiądź na niej podczas pracy zamiast na krześle biurowym. To pomoże Ci wzmocnić rdzeń i wyprostować postawę. Będziesz nawet czuć się jak jesteś bardziej produktywny, ponieważ będzie pracować podczas pracy. Należy jednak pamiętać, że piłka nie jest przeznaczona do siedzenia na niej przez cały dzień. Usiądź na piłkę ćwiczeń w odstępach czasu, ponieważ będzie to umieścić więcej stresu na plecach, tym dłużej siedzieć na nim.

4. Pozbądź się swojego kosza na śmieci

Jest to kolejny wielki trik, który może pomóc chodzić dalej, dzięki czemu można pozbyć się niektórych kalorii. Jeśli nie masz kosza na śmieci wygodnie zlokalizowany przy biurku, można chodzić do kuchni lub sali konferencyjnej lub na drugą stronę budynku, aby wyrzucić swoje śmieci.

5. Znajdź kolegę fitness

Sprawdź, czy któryś z Twoich współpracowników nie zechce przyłączyć się do Ciebie w konkursie liczenia kroków. Załóżcie krokomierze i sprawdźcie, ile kroków zrobicie w ciągu tygodnia.

6. Zakup steppera na biurko

Te małe urządzenia cardio, które możesz umieścić pod biurkiem, działają jak mini stepper. Więc nawet bez wychodzenia z krzesła biurowego, można zrobić trening stepper biurko i spalić trochę kalorii. Te małe maszyny można znaleźć w Walmart lub innych sklepach sieciowych za mniej niż pięćdziesiąt dolarów.

7. Pij z małej szklanki

Zamiast dostać jeden z dużych kubków w pracy, aby wypełnić się wodą, użyj małych szklanek, dzięki czemu można spalić trochę kalorii, jak chodzić tam i z powrotem na uzupełnienia. Jeśli nie lubisz wody, odkryj kilka sposobów na dodanie jej smaku i uczynienie jej przyjemniejszą. Dodatkowo, jeśli pijesz wystarczająco dużo wody, będziesz musiał robić częste przerwy na toaletę. Zamiast korzystać z łazienek znajdujących się blisko Ciebie, korzystaj z łazienek na innym piętrze, abyś miał do pokonania większą odległość.

Może Ci się wydawać, że jeśli będziesz robić te wszystkie rzeczy, to nigdy nie uda Ci się wykonać swojej pracy. Bądź mądry, jeśli chodzi o to, jak włączyć te ćwiczenia do swojej codziennej rutyny w biurze. Możesz nie być w stanie wykorzystać wszystkie te pomysły, ale na pewno można wdrożyć kilka z nich i pracować swoją drogę stamtąd.