Jak jeść odpowiedzialnie: Zdrowsze odżywianie przy niskim budżecie

Udostępnij:

 

Każdy z nas od czasu do czasu jada poza domem. Społecznie, lubimy wyjść z przyjaciółmi do miłej restauracji. W korporacji, jedzenie na mieście w restauracji jest świetnym sposobem na traktowanie klienta i zdobycie lub utrzymanie relacji biznesowych. Wygodnie, jest to łatwe wyjście od konieczności przygotowania czegoś dla siebie w domu. Ale jak możemy jeść na mieście, jednocześnie jedząc zdrowiej i nie rozbijając banku? Czy musimy odrzucać zaproszenia do wyjścia, aby zachować zdrowie i zaoszczędzić pieniądze? Niekoniecznie.

Podczas gdy najlepszym sposobem, aby jeść pożywnie i zaoszczędzić pieniądze jest gotować w domu, nie zawsze mamy taką możliwość. W tym poście, znajdziesz dziesięć pomocnych wskazówek żywieniowych dla jadalni na zewnątrz w restauracjach, które nie wysadzić swoje 2000 kalorii-liczby dla dnia w jednym posiłku i może miejmy nadzieję, że zaoszczędzić trochę pieniędzy, jak również.

1. Zamów zdrową przystawkę

Jeśli jesteś na napięty budżet, polecam pominąć ten krok. Jednakże, jeśli masz trochę więcej do wydania następnie zamawianie sałatki lub zupy, aby rozpocząć posiłek jest to świetny sposób, aby rozpocząć, w przeciwieństwie do napełniania się na zbyt wiele chleba.

2. Wybierz odpowiedni sos

Czerwony jest lepszy. Marinara lub sos pomidorowy ma niższą liczbę tłuszczu i kalorii niż sos śmietanowy i zawiera więcej witamin i minerałów. Biały sos do makaronu jest bardziej tuczący ze względu na użycie masła i sera, aby nadać sosowi kremową konsystencję.

3. Dressing i sos na boku

Zamawiając dressing i sos na boku, można wybrać, ile idzie na posiłek, kontrolując w ten sposób spożycie kalorii.

4. Jeden wystarczy

Od czasu do czasu dobrze jest zamówić napój alkoholowy do posiłku, ale pamiętaj, że jeden wystarczy. Alkohol nie tylko dodaje więcej kalorii do posiłku, ale także obniża poziom zahamowań, więc zanim się obejrzysz, będziesz jeść więcej niż powinieneś. A jeśli masz napięty budżet, gorąco polecam nie kupować alkoholu do posiłku. To dodaje tak wiele więcej pieniędzy do biletu na koniec nocy.

5. Poszukaj składników odżywczych

Chociaż biały chleb, biały ryż i biały makaron mogą być pyszne, brakuje im błonnika i wielu innych składników odżywczych. Jako substytut, spróbuj brązowy ryż i makaron pełnoziarnisty i ograniczyć, jak dużo białego chleba i krakersy jesz.

6. Kontrola porcji

To jedna z najważniejszych wskazówek, jakie możemy Ci dać - pilnuj swoich porcji. Zazwyczaj restauracje podają nam zupełnie za dużo jedzenia. Jeśli nie jesteś ostrożny, znajdziesz się konsumując cały talerz, podwajając swoje spożycie kalorii. Jakie są sposoby, aby tego pilnować?

  • Podziel się swoim posiłkiem z przyjacielem. W ten sposób możesz łatwo kontrolować swoje porcje i wyjdziesz z restauracji zadowolony, a nie tak napchany, że czujesz się nieszczęśliwy. Będziesz też mógł podzielić się kosztami posiłku z przyjacielem i zaoszczędzić trochę pieniędzy. Na początku posiłku poproś kelnera o pudełko na wynos i natychmiast podziel się jedzeniem. W ten sposób nie będziesz mieć pokusy, aby zjeść wszystko na raz. Dostaniesz też dwa posiłki w cenie jednego!

7. Unikaj smażonych dań

To nie jest łatwa wskazówka do zastosowania, zwłaszcza mieszkając na południu. Jesteśmy kuszeni przez smażone jedzenie wszędzie, gdzie pójdziemy. Istnieją jednak inne wspaniałe potrawy, które świetnie zastąpią smażone jedzenie, które spożywamy. Kiedy jesteś kuszony, aby zamówić smażone jedzenie, spróbuj zamówić pieczonego kurczaka lub grillowaną rybę zamiast.

8. Jedz warzywa

Dodając warzywa do posiłku, dodajesz więcej witamin, błonnika i kalorii, które są dobre dla Ciebie! Sprawia to również, że twój talerz wydaje się pełniejszy.

9. Oprzyj się sodzie

Nie tylko będzie uniknąć zbędnych kalorii przez opór sody z posiłku, można zmniejszyć koszt biletu posiłku w dół i pomóc chronić zęby (Aby uzyskać więcej informacji na temat tego ostatniego wskazówka, zobacz Najgorsze sody dla zębów). Zmuszaj się do picia wody lub smakowych seltzers zamiast.

10. Dziel się deserem

To znowu wiąże się z kontrolą porcji. Zamiast jeść wszystkie te kalorie sama, podziel się deserem z przyjaciółką. Robiąc to, będzie wyciąć spożycie kalorii w połowie i tanieją rachunek po raz kolejny.

Przeczytaj więcej na ten temat na: http://iwodent-lublin.pl